lørdag 18. februar 2012

Stress-vest til fest..

Et litt ambisiøst prosjekt..
Fant ut i går ettermiddag at jeg skulle strikke noe sønnen kunne gi i bursdagsgave til en jente i barnehagen. 
Når klokka runda midnatt så jeg mørkt på hjemmestrikka bursdagsgave, men jeg kunne vel ikke gi opp?
Sønnen endte opp litt forsinka i selskap, men jeg fikk vesten ferdig!!:)
Strikka i størrelse 4 år med Sandnes Alpakka, og noe restegarn på daisiene. Akkurat 2 nøster hvit, og 50 gram i grønn, brun og lyng.
Tilgi meg for dårlig bilde, men jeg var mildt sagt stressa da det ble tatt:)

Tusen takk for mange hyggelige kommentarer på mine to tidligere innlegg-utrolig gøy!!


9 kommentarer:

  1. Oj, ja det må jeg si, den klarte du bra :)
    Slappav nå da, og stress ned :)
    Klem Christel

    SvarSlett
  2. Du er jo berre heilt rå, trur ikkje eg hadde tenkt tanken på å begynde ein gong. Utruleg flott blogg med masse inspirasjon, takk skal du ha :)

    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  3. Her må pinnene ha gått varme! Vesten ble jo kjempefin! Nydelige farger. Det er utrolig hva man klarer hvis man bare vil. men jeg hadde nok aldri begynt, jeg heller! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Herlighet, imponerende altså! Jeg brukte 2 uker på min (!) så kan tenke meg du har vært stresset:) Fin ble den i alle fall! Fortsatt en av mine favoritter:)

    SvarSlett
  5. Hoho! Jeg var fornøyd med å hoste opp ett pannebånd på kort tid til bursdag, en vest hadde jeg ikke rukket! Speedstrikker!

    SvarSlett
  6. Oj, Imponert! Du må ha et vanvittig strikketempo! Fin er den :)

    SvarSlett
  7. For en nydelig genser og for en flott bursdagsgave. Imponerende fart på pinnene dine.

    Håper du får en flott helg.

    SvarSlett
  8. Vesten ble helt nydelig! Kjempeimponert over at du rakk det på så kort tid!

    SvarSlett